Lixom lite av det , och lite av det, osv

Hej, idag har jag varit i skolan. dom delade ut biljetter till en brynäs match, buu fattar inte ens vad det är! men jag valde att inte gå. idag i skolan var en kille i min klass lika dampig som vanligt. så det har på verkat mig också.
jag mår dåligt idag. men aja, igår köpte jag gta ''IV'' så spelar det väldigt mycket nu. jag kallar inte det där spelet för ''kalsong mannen'' mer ;D hahah.. orkar inte skriva vrf.
(skolan)
vi hade ingen idrott idag. vi kollade på film ist. döö trist..
(rasten)
Jag var med patrik.
(när jag kom hem)
när jag kommer så satt jag  mej direkt o spela!  sen åt jag mat. när jah hade ätit färdigt så satt jag mig o spela igen;P
jag hade planterat innan jag satt på spelet att jag skulle hem till farmor efter jag hade spelat. skulle bara spela en ''snabbis!''
men efter ett tag när jag tittade på klockan såg jag att det hade gått flera timmar! så inge farmor blev det :(
det går fort när man har kul..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0