en ganska så normal dag.

hej, snart börjar skolan igen. känns ganska kul ändå, men lite jobbigt. får man börja öva på dom här grejerna igen som är så himla jobbiga...
men det är värt det. den här sommaren har inte varit en höjdare. mest tjafs,bråk. typ gråtit hela tiden, men medans varit glad oxå :) men det har inte varit som alla dom andra sommrarna. men iaf, idag har jag varit med Robin och lova. vi gick ner till laduholmen och tänkte bada där, men det var för mycket folk & musik. så vi gick ner på kalvudden istället. där var det lugnt och vackert. men alla dessa mygg störde oss. har typ fått myggbet överallt! 
Robin stackarn fick ett myggbet just på ögonlocket, så det är helt uppsvält. 
men ja... det var min dag, sen har jag inte gjort så mycket mer. förutom att ....eller nä, det var allt för mig, Tack o hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0