dagen idag och lite....

Imorgon får jag sovmorgon. det känns bra. för imorgon ska jag till tandläkaren och få tandställning så blir lite sen. kanske kommer till skolan kl 12 imorgon. och nästa vecka då måste ja till sjukhuset och göra röntgen. (stavas det så?)
aja, bara dom 2 sakerna är jobbigt för mig och känns mycket osv.... men det blir nog bra ändå. idag fick jag också sovmorgon för både mamma och pappa hade tagit fel på dagen. dom trodde det var idag jag skulle till tandl. 
och sen undra dom varför taxin stod utanför och väntade på mig. så det hade blivit fel. men det var ju bara bra! ;D
men aja, idag när jag kom hem från skolan så var redan robin hos mig. för vi glömmde säga att taxin skulle skjutsa hem mig efter skolan så jag blev kvar på  skolan, haha... men fick sitta på fritids ett tag med Adrian och Isak. så satt vi och spelade spel tillsammans och hade det bra. sen skulle jag hem. 
robin hade tydligen väntat på mig här hemma en timme. men det gick ju bra ändå. han överlevde iaf ;D....
haha, ska kolla på film nu, BYE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0