min älskling...

Robin, jag vet inte hur många månader vi har varit tillsammans nu, men det viktigast  är hur underbart det var den dagen vi träffades för första gången, den dagen glömmer jag aldrig. även om vi bråkar ibland så älskar jag dig lika mycket ändå,  vi har det lite jobbigt just nu, vi bråkar mest och så, men jag hoppas det går över snart. för jag mår jätte dåligt när jag gör dig ledsen. mitt hjärta gör jätte ont när jag hör dig gråta. egentligen vill jag bara krama om dig och säga förlåt för det jag gjort...
robin jag vill att vi lever tillsammans hela livet ut. att vi alltid får vara lyckliga tillsammans.
för det är det jag vill.
jag älskar dig, och tack, du har gjort mig till en bättre människa. och du har gavt  mig ett bättre självförtroende, jag älskar dig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0