frågor och svar

Ditt namn? Miranda Anna Carin Fagerlund
Födelseår? 1998
Hur lång är du? vet inte
Spelar du något instrument? ja
Dina första tankar när du vakna? nej skola... 
Är du hungrig? ja
Vart befinner du dig just nu? hos erik
Biter du på naglarna? ja
Vad har du för färg på trosorna? rosa
Vad är du bra på? rita
Har du några husdjur? hundar, 4 st
Vem är snyggast? Jag
Vem vet mest om dig? Min familj
Vad vill du ha just nu? Mat
Ditt mål i livet? vet inte
Rädd för? att ''the grudge'' ska ligga under sängen när ja lägger mig xD......
Har du körkort? haha ja såklart ;)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Benjamin
Pepsi eller Coca cola? pepsi
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? jaaa hahaha

Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? kanske det
Kommer du överens med dina föräldrar?inte så mycket, men lite kanske
Din hårfärg? röd
Skorna du hade på dig idag? vadå
Grönan eller Liseberg? har inte varit på nån av dom så vet inte
Vad sover du i? trosor och bh
Kläder du har på dig? kjol och annat skit
Favoritårstid? hösten
Favoritmat och dryck? pizza, cola
Hur svarar du i telefonen hemma? hallå!!!!
Hur svarar du i mobilen? aaah hallå
Sov du ensam inatt? nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? skola
Vad gjorde du för 15 min sedan? sprang efter erik
Vad var det senaste någon sa till dig? saknar dig.
Druckit idag? mjölk vatten
Vad är det för väder hos dig nu?  kallt
Godaste glassmaken? vet inte
Sover du tungt? mm, tror inte ;p
Drömmer du mardrömmar? aa ibland
Favoritgodis? lite allt möjligt
Hur många kuddar sover du med? vet inte, olika hela tiden. vi syskon tar ju kuddar av varann hela tiden.
Längtar du mest efter just nu? Robin
Vad väntar dig om 10 år? vet inte
Saknar du någon nu? robin
Vill du ha barn? jaa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3333<3<3<3<3<3333
Längtar du till din nästa födelsedag? ja för då är man ju 15
Är du snäll? det e jag alltid<33
Är du blyg? Lite kanske
Tycker du att du har fin dialekt? nä
Är du modig?  kanske
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej
Har du bråkat med någon idag? ja
Vad har du för planer till helgen?  vet inte
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20
Är du sugen på något nu? venne
Är 50 cent bra? sådär
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja
En bra film? jag saknar dig
Vem får en kram? robin<3
Vem får en puss? Min gullegull robin <3
Brukar du läsa horoskop? ibland x)<3
är du på sista frågan nu? Ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0