lite allt möjligt...

imorse ville jag absolut inte åka till skolan, asså det var omöjligt. men jag kämpade på ändå... men när ja väl hade kommit fram till skolan och satt mig vid bänken så kändes allt bra igen. men aja, idag har jag varit med älskling, och vi har gjort lite allt möjligt. sen blev klockan 8 och han skulle hem. så mina syskon: David & lova följde med mig och robin till busshållsplatsen och tog farväl av robin :)  lät kanske lite fel, men vi sa hejdå för han skulle hem...
så jag saknar han jätte mycket nu, även om vi är med varann typ varje dag.  men då slipper ja sakna dig, för det e jobbigt att sakna...men det kan vara bra ibland, annars kan man lätt tröttna på varann om man hänger ihop hela tiden och aldrig släpper varandra så kan det bli fel. men vi försöker hålla vårt förhållande stadigt. men det var allt för mig, hejdå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0