hade bara lite tråkigt.

Är du kär just nu? Ja det är jag. 
 Har du kysst någon idag? Ja
 Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Japp, 
hur många har du varit tillsammans med? jag vet inte riktigt...
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, det har jag inte.
. Är du svårflörtad? Haha, jag är nog inte tjejen som faller pladaskt för en snygg kille om han skulle blinka lite.
 Har du lekt med någons känslor? Nää.
Har du haft sex med över 20 personer? HAHA NEJ!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Är mitt i mitt bästa förhållande någonsin!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej ?
Är du en bra pojk/flickvän? Haha, det är ju ganska svårt att säga om sig själv, iallafall för mig.
 Är du romantisk av dig? jadu, ibland kanske x)
.Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Robin.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ja, det lär ju varit Robin tror ja.
.När fick du din första kyss? Det minns jag inte.


Kommentarer
R E B E C K A. [ aDanceLife ]

Roligt det var att prata med dig. Världens sötaste ju!<3

2012-11-04 @ 21:07:43
URL: http://adancelife.blogg.se
Rebecka

Ps. Jag har en bild på dig hemma när vi gjorde nåt nån sommar när vi var mindre :P

Svar: skicka :o
Miranda Fagerlund

2012-11-04 @ 21:08:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0