vilsen en kort stund i sätra

Hej, kl nånting.... David och rebecca skulle till sätra idag. pappa skulle skjutsa dom,så då tänkte jag att jag kunde följa med dom också. för jag ska ju ändå till sätra o vara med patrik. det var lite kruligt att hitta vart han bodde. men det gick att hitta ändå.....när vi kom hem till patrik så märkte jag hur hungrig jag var. hade glöm o äta på morgonen. så vi gick hem till hans mormor och fick lite mat. han hade inte heller ätit nåt. när vi hade ätit klart så gick vi hem till patrik igen.  vi har haft det jätte bra idag. det tycker iaf jag :) 
sen skulle ja hem med 7 bussen. men jag hann inte, jag var för seg. så hann inte med den. och jag visste inte vägen hem till patrik igen...så jag var lixom helt vilsen i sätra. men så gick ja hem till min älskade Robin istället <3
så ja hann träffa han idag också.
jag älskar dig robin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0