Efter styrketräningen...

idag efter styrketräningen kom Erik och hämta mig. sen åkte vi hem till han.  sen så hände det inte så mycket mer, vi satt mest o prata om allt o så bara. och det gillar jag ^^ gillar att prata om ''livet''
det är  livet det...
sen kl 7 följde han mig till bussen så tog jag 91 bussen hem. sen var det någon konstig man som anföll mig i bussen och drog mig ner till golvet och slet och drog i mig, men dom som satt på bussen ringde till polisen och försökte ta bort den där mannen. men aja, blev lite rädd så ja kanske grät lite oxå xp
men sen när ja kom hem så pratade mamma och jag om det lite så blev det lite bättre senare... 
aja, en vecka kvar tills höstlovet. det känns ganska bra ändå. känner själv att jag behöver vila. har varit ganska ''borta'' dom här dagarna, har inte riktigt varit mig själv eller så. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0