lite allt möjligt.

känner mig ganska happy idag! gick upp 6,skulle till tandläkaren  :c
men annars brukar jag sova över hela dagen! xD men idag hinner jag med allt, och är med o så.
väntar på att farmor ska sluta jobba så ska jag hem till henne. Inger o pärra (stavning!)
kommer dit :) och Inger gulliga hund truls :) . föresten! igår gick jag ut och gick. usch vad jag kan skämma ut mig alltså;P men shit same! jag tycker ju allt är pinsamt så.. många tycker att jag skämms för allt ;D men jag är som jag är ;)  idag hoppas jag att det bara blir bra saker o göra. för det har hänt så mycket jobbigt annars. så idag ska jag försöka leva på nytt :]


Kommentarer
sussie

2012-01-05 @ 16:42:00
sussie

nytt år, nya möjligheter :)

2012-01-05 @ 16:42:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0