Hej! idag har jag varit i skolan.. pinsamt som vanligt. när man lixom går genom korridoren så satt det 2 killar och skratta och snakke med varandra. högt ochså. och när jag gick förbi så blev det knäppt tyst. usch,
då frågade jag varför dom bara stirrade på mig. då började dem garv skratta ochså ;D nej, jag fick nog den gången!
så jag sa lite mer konstiga grejer till dom.. iaf. patrik pratar ju om en viss grej hela tiden så jag försöker tänka bort på någonting annat! men då börjar jag flina ist. blir inte bättre av det.
idag tyckte jag att alla såg ut som Zombies i skolan.. kanske börjar bli tokig i huvvet... xD
jag hörde till och med säga mitt namn när jag var bakom skolan. jag kollar bakom mig där rösten kom ifrån.. men det var ingen där. så jag gick iväg.. lika som när jag är hemma och hör någon ropa på mig nere i köket att jag ska komma ner. och då är typ kl 2 på natten.. så när jag kommer ner till köket är ingen där.. blir ganska rädd då xD
lika som när jag är en annan människa ibland.. jag fattar inte. jag har inte gjort sakerna.. men när jag tänker efter så var allt bara jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0