Min kille betyder verkligen allt för mig!

först hade jag jätte mycket problem. allting blev bara fel hela tiden. jag orkade typ inge mer..
jag mådde faktiskt inte bra då.. men sen kom speciell kille i mitt liv och gjorde så att jag glömde alla problem. han gjorde så att allting blev bättre! alla problem var borta. jag fick mer kraft, och jag har fått ett bättre självförtroende över mej själv. och det är bara EN person som kan få mig hel.
Robin lundgren. Jag älskar dig så otroligt mycket! du betyder jätte mycket för mig! jag hoppas vi håller ihop förevigt. för det är dig jag vill ha. ingen annan. du gjorde mig hel. du gör min dag, jag älskar dig! <3
vi ses imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0